2014-11-11
Важливо навчити дітей цінувати та розуміти навколишній світ предметів, виховувати звичку берегти природні багатства: воду, тепло, електроенергію, газ. Адже економлячи природні ресурси, кожен з нас зберігає працю величезної кількості людей, примножує багатства країни. Організація освітнього процесу в дошкільній установі з енерго- і ресурсозбереження передбачає комплексне використання різноманітних форм і методів роботи. Основним завданням педагогічного колективу є не лише допомога малюкам із отримання первинних знань з економії енергоресурсів, але і залучення їхніх батьків у творчу роботу, пов'язану з пропагандою методів економії тепла і енергії, надання поштовху до подальшої систематичної роботи з цієї тематики.
В дошкільному навчальному закладі були проведені цікаві заходи:
мультімедійна презентація «Навчись берегти електрику сам і навчи іншого», заняття – проблеми «Що трапиться, якщо не буде світла», хвилинки спілкування «Обережно! Електроприлади», практичне заняття з кадрами «Економія енергоресурсів- в кожен дім»
На сьогоднішній день маємо позитивні результати в цьому напрямі - підвищилася культура ставлення до збереження природних ресурсів і сировини у вихованців і батьків, тому вважаємо, що вибраний шлях вирішення цієї проблеми вірний.