Педагогічна рада «Створення в ЗДО безпечного середовища»
2020-11-26
Формувати в дошкільників свідоме ставлення до власної безпеки слід із раннього віку. Головний регулятор поведінки дитини — внутрішня мотивація. Тож ми намагаємося сформувати її у кожного вихованця, а відтак озброїти знаннями та навичками безпечної поведінки.
У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначено, що дитина має знати правила безпечного перебування вдома, в дитячому садку, на вулиці, спортивному майданчику тощо. Освітню роботу з формування навичок безпечної поведінки в життєвому середовищі проводимо системно.
Під час обговорення питань щодо безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку педагоги обмінювалися досвідом, розв’язували проблемні завдання, аналізували результати тематичного вивчення з даного питання, надавали поради молодим колегам про надання першої допомоги в різних життєвих ситуаціях. Крім того, вихователі продемонстрували сучасні розвивальні ігри по безпеці життєдіяльності, виготовлені власноруч.